2011. március 21., hétfő

anyatejfagyi



na, hát ezen az anyatejből készült fagyin most (oké, most már nem, de ezt még régebben írtam, ajajajj, folyton ezek az időhurkok) mindenki nagyon odavan, h. milyen gusztustalan, annyira én mondjuk nem értem, h. miért :)
én simán megkóstolnám, persze 14 fontért nyilván nem fogom
a Baby Gaga fantázianév meg azért vérciki, valljuk meg (még akkor is, ha a gaga elvileg ugye hangutánzó szó is és alapvetően babákhoz kapcsolódik... na de mégiscsak, a lédi és az anyaság egy gondolatban?? pff :) bár Britni is milyen jó anya, vannak még csodák a popszakmában!)


és az egésznek van egy számomra már nem vállalható hatásvadász - pénzhajhász bukéja, lehet, h. azért is van bennem ez az ellenállás, h. ez nem is olyan nagy dolog


ez olyan képmutató dolog sztem, egyrészt a funnyogás, hiszen annyi mindent bevisz az ember a szervezetébe, ami jóval undorítóbb és elfogadhatatlanabb, csak nem érdekli vagy nem is tud róla egyáltalán...
mert persze rögtön jöttek a kommentek minden fórumon, h. "mi lesz a következő? apatejfagyi? spermanyalóka? takonysüti?" stb
de hát azért ne felejtsük el egyrészt, h. az anyatej édes, másrészt h. mindannyian - jobb esetben - ezen nőttünk fel, akkor senki sem reklamált, sőt
és hogy vmi idegen emberből származik? naés, sok baba annak is hogy örül, ha a saját anyájának nincsen


másrészt meg az erre való rájátszás, h. "csináljunk vmi extrát, mki fintorogni fog, de úgyis megveszik majd drága pénzeken"
na neee
ráadásul a fagyit azóta be is tiltották, mert nem rendelkezik az élelmiszervédelmi hatóságok engedélyével (amit nyilván tudniuk kellett, h. ilyen hírverés mellett fokozottan ellenőrizni fogják, hm-hm), és állítólag Lady Gaga is perelni akarja őket, h. felhasználták a nevét (bár hivatalos - azaz Gagától származó - információk híján azt is meglibbentették, h. ez is csak a fagyizós trükkje... ha leül az eredeti felhördülés, csináljunk gyorsan másikat, h. fenntartsuk az érdeklődést... hm-hm megint)


szóval végülis sztem is gusztustalan az egész, csak más miatt :)


ha már extra fagyi, az ilyesmik jobban bejönnek, mint ez a pekándiós - baconos kísérlet, pedig ezekben is van kecskesajt meg ilyenféle :P
sokaknak már ez is fújj, hát kérem, mindenkinek máshol van az undorküszöbe...








a két elszállt brooklyni csaj holnapja amúgy itt található, sztem vannak nagyon izgalmas ízek, párat biztos megpróbálok majd reprodukálni, ha egyszer megint adottak lesznek a feltételek... valószínűleg ez hamarabb fog bekövetkezni, mint h. eljussak Brooklynba, bár mint tudjuk, nincs lehetetlen, csak tehetetlen! :)

3 megjegyzés:

  1. szerintem is, nem maga az anyatej az undorító (sőt!), hanem ez a hajcihő+az ára, ami miatt persze mindenki még fontosabbnak, értékesebbnek gondolja, és bár még jobban felháborodik, vesz majd belőle

    VálaszTörlés
  2. szerintem (azóta gondolkodtam rajta...) inkább megint az van, hogy annyira utálunk szinte mindent, ami BELŐLÜNK származik: verejték, korpa, kihullott hajszál, nyál, levágott köröm stb, talán az egyetlen könny a kivétel

    VálaszTörlés
  3. hm
    igen, talán tényleg ez az ok... nem hülyeség
    én pl a hagymavágásból származó könnyem mindig szeretem belefőzni az ételbe, vhogy úgy érzem, attól jobban benne leszek én is... kicsit banyás dolog, de hát ez van :)

    VálaszTörlés