2011. január 22., szombat

mai csokik



ma megkóstoltam a Cadbury Mallows with Turkish nevű dolgot.
kekszalap, rajta marsmallow, közepében gyönyörű ciklámen, enyhén rózsaízű Turkish delight ízű jam, beborítva Cadbury tejcsokival.
ajajj.
kb 5 perc alatt benyeltem fél doboznyit. csak úgy eltűnt bennem.
baj lesz a "mindent csak egyszer kóstolok meg, h. minél többféle ízélmény érjen" teóriával :)
hm. ahogy kerestem róla képet, láttam, h. van csokiban és kekszben is. nagyon helyes, így legalább nem számít egy terméknek :P


mondjuk a Turkish delight-ért úgy önmagában soha nem voltam oda, nem is értettem, h. Edmund a Narniában miért pont azt kér, mint ami szívének legnagyobb vágya, de hát azért elég meggyőzően eszi... ízlések és pofonok...
(de rühelltem ezt a mondást mindig, de nincs erre jobb - vagy van? kinek a pap, kinek a papné? :) az se jobb)
de ez csak alibi Turkish delight, hiszen amúgyis Turkish delight jam, ami eleve egy fogalomzavar, és csak annyit értenek alatta, h. rózsás, ami megint hülyeség, mert Turkish delightból is sok-sok fajta van
ráadásul nem is rózsalekvár van benne, csak ízesített almalekvár
hülyére veszik ezek a fogyasztókat :) megtehetik persze





a másik mai szerzemény pedig a Terry's chocolate orange popping candy segsations, ilyet kóstoltam már régebben, csak robbanócukor nélkül. pici narancsszelet alakot formázó csokikák, külön - külön becsomagolva, nagyon nett kis dolog.
bár a narancshoz nekem alapvetően jobban passzol az étcsoki (persze a robbanócukorhoz viszont nyilván jobban megy a tej) és kicsit robbanhatna jobban - de nem panaszkodom, beváltotta a hozzá fűzött reményeket :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése