2010. augusztus 3., kedd

dobozolás - currys tojássaláta


mostanában sokszor úgy érzem magam, mint majdabuday, mikor kapott egy dobozt Stahl műsorában és volt benne 3 dolog és abból kellett főznie :)

(azóta persze több gasztrovetélkedőben láttam ilyet, de ott először)

írtam már erről, és mi tagadás, meglátszik a blogon is, h. mostanában eléggé minimál style - ban nyomom a gasztrotevékenységeket... más hangsúlya van most az időnek, az egyes dolgokra fordított energiáknak... hát most ez van.

de a dobozból főzést nemrég szó szerint is megéltem, mikor elhúzódott egy este a Gödörben ("csak félórára ugrom be, addig végzel, nem?"), a tervezett egy fröccsből lett vagy három, és már nem volt reggel időm összerakni az ebédemet. így mindent gyorsan összedobáltam egy műanyag dobozba, a munkahelyi melegítőkonyhában meg "megfőztem", azaz műanyag késsel (!) mindent felvagdostam, széttépkedtem, összekavartam és kész :)

currys tojássaláta

2 keménytojást, 2 csípős kockasajtot meg egy naaagy csípős savanyított karfiolt összevagdostam, egy pohár natúr joghurtot fűszereztem kis sóval + curryfűszerrel, ráöntöttem az előzőekre és hátennyi

meglepően jó volt :)

egy kis munkahelyi idill - nem szabad az asztalnál enni, én is csak a csendélet miatt tettem oda a dobozomat, de amúgy soha nem eszem az asztalnál, semmilyen körülmények között :P  

dobozolás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése