2010. április 15., csütörtök

a Jóisten uzsonnája


az utóbbi napokban elég nyomoronc kedvem volt
ma viszont hamar végeztem, és elmentem a nagycsarnokba, mert az mindig felvidít :)
éééééééééés, tádámm, tádámm:
AZ ÉV ELSŐ EPRE :)

rögtön az első gondolatom az volt, h. a Jóisten uzsonnája lesz belőle - azaz tejfölös eper








nem akartam volna csak úgy bekapkodni a szemeket, egyszerűen meg kell adni ennek a módját, nincs kecmec

bár Hamvas júniust ír, igaza is van, vagy legalább május - de hát nem várhattam addig
a porcukrozásban viszont nem tudok neki igazat adni - sohasem porcukroztam semmilyen gyümölcsöt és nem is tervezem ezt a dolgot megtenni
viszont az tény, h. ezek még nem azok az igazán jóízű eprek, úgyh. a tejfölbe kevertem egy kis mézet
meg egy pici citromlevet is facsartam bele

ehhez persze házi tejföl kell, minden más kizárva
a legjobb persze az lett volna, ha Esztergomban vagyok, mert akkor lehetett volna Sanyi bácsi - féle tejföl... így csak csarnokos nénis lett, de nem baj, majd júniusban, Esztergomban csinálok még egy kört, klasszikusan, egye fene, porcukorral, pincehidegen, fél négykor, sziesztából ébredve... alig várom

jó lett volna legalább egy napsütéses képet csinálni hozzá, annyira szerettem volna kiülni az erkélyre, h. ott egyem meg, ha már szőlőlugasunk nincs is itt a Csalogány utcában...de esett az eső
majd júniusban meglesz ez is

szóval nagyon úgy néz ki, h. ez volt a bemelegítő kör, és az autentikus kivitelezés még várat magára kicsit... de remélem, ezt elnézi Hamvas, Isten és az eprek is :)




és vajon mi lehet az angyalok reggelije...? vagy mit vacsorázik az ördög...? :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése