2011. május 4., szerda

brekk

ezzel régóta tartozom Annának:




najó. nem pont ezzel tartozom, mert arról egyáltalán nem volt szó, h. mire hazaérek, így be fog nyomódni az arca szegénynek :)
egyszer már beszéltünk (írtunk) róla, h. békadesszert, jujuj, dejó, szívünkcsücske
egri találmány, néhol elvétve fellelhető még az országban, de én sem ismertem nagyon sokáig, és életemben talán kétszer ettem, ennek ellenére elég nagy fan vagyok
és úgy tűnik, mások is, ha még a facebookon is van rajongói oldala :)
a londoni változatot Camdenben lehet kapni, amúgy elég nagy csalódás, már ami a belsejét illeti, mert hát nem vmi jó
sponge cake, zöld cukormáz, vajas krém a feje alatt... ennyi :S
de azért mégiscsak... béka :)




2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ilyen begyűrt fejjel is:)
    Léna imádná, amilyen békabolond :D
    Küldöm sok szeretettel:http://www.youtube.com/watch?v=AY3sXtJG0q8

    VálaszTörlés
  2. nekem is tetszik így, egész karakteres lett az arca :)
    mintha kicsit vádlóan nézne, de hát igaza is van, megérdemlem, h. így összenyomtam :)
    Lénának meg majd szerzünk egyszer egy igazit, Egerből...

    VálaszTörlés